Frågor och svar

Bläddrade lite bland kommentarerna och hittade lite frågor som jag tänkte svara på :)

NEJ NEJ NEJ!
Absolut inte men just nu när jag har timoor med så tar mamma hand om ragge mest men jag pussar på han mer än någonsin typ hihi :)
Skulle aldrig över ge han bara för att han är skadad för det är trots allt inte hans fel!
Vet inte vad jag ska skriva om han i bloggen för finns ju inte så mycket och skriva eftersom vi bara är ute och går med han varje dag, men kan la säga att han har skött det hela grymt fast han kan bli lite tokig ibland när man går ut med han så då gör han sånna capriole språng typ HAHA , min lilla söt ponny de :')

Gosse bild från idag, jag var verkligen tvungen att bara hoppa upp och krama han, saknar det alldels för mycket!



Till Ragge är det Lofty Roderic, och till druid (inte min häst) så har jag ingen aning men det kanske hjälper lite om jag säger att han är en FD galoppör ?  :)



Asså vet somsagt inte riktigt vad jag ska skriva om han :)
Men ska få tummen ur någon dag och skriva om hans skada - är så sjukt inveklat känns det som så mamma får hjälpa mig! haha.



Denna frågan får jag dock allt för ofta. Så en gång för alla NEJ jag gör inte headers åt andra!! :)



Cob har jag på ragge han är varken smäcker eller stor runt bogen, men jag skulle väll tippa på Cob.
Men svårt att säga då jag inte vet hur smäcker din ponny är :)
Antar att det var denna du syfta på ? iaf I love bling.



Liten storhäst :)


Kommentarer
Postat av: Gerda-Maria

http://caught-in-a-life.blogspot.com/

design, mode, häst och recept!

2011-01-07 @ 09:01:16
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Galet fin blogg (: Allt bra? Kram!

2011-01-07 @ 10:36:07
URL: http://ellminas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur får ni så fina textstilar? Har du laddat ner dom eller finns dom på datorn?

2011-01-07 @ 14:30:23
Postat av: Anonym

har du skaffat gpa hjälm?

2011-01-08 @ 11:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0