Go' kväll

Hemma nu efter en lång dag!
Har ännu en gång ändrat mig och bestämt mig för jag ska gå på Kungsbacka, det var jätte fint och fräsht i den nya boende byggnaden och stallet och manegen är ju också top notch ;)
Så håller alla tummar och tår att jag kommer in.

Efter vi var där så stog stallet på schemat, och hoppa Druid.
Det gick bra han är ju som jag sagt in helt gudomligt snäll - Hoppar allt.
Men dock var inte min instats den bästa blev lite dragkamper och jag hjälpte han inte så mycket som jag skulle gjort..
Men överlag är jag jätte nöjd med han för han gör verkligen sitt yttersta hela tiden.
Film kommer när carro fixat :)
Och haha då får ni inte skratta åt min sits för han hoppar på något konstigt sätt så jag sitter helt fucked up typ ahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0