Grästorp 17 april 2010


Dette tycke jag var ett roligt förslag, så som jag uppfattade de :) Så ska jag utvardera varke tävling jag vart på år 2010 i spearata inlägg nu lite i efter hand liksom (:
Sånna här förslag är roliga om man jämför med alla "gör mera outfits och fortsätt blogga som du gör"!
..............................................................................................................................

Våran första tävling under hela tiden jag hade haft han gick av stapeln i Grästorp den 17 april :)
Alltså var detta Debuten , L:D+5 x 2 hoppade vi.

Vi hade ju i princip ingenaning om hur Ragge var på andra platser men han skötte sig exemplariskt.

Första rundan: Kommer inte ihåg så jätte mycket och har ingen film från den heller, men jag var nöjd kommer jag ihåg för det gick ju välldigt högt över förväntan, vi fick ett stopp på en grind.

Andra rundan: Gick också bra, fick 4 fel ett ner, men var fortfarande lika nöjd om inte lite nöjdare.


Film från andra rundan.

Saker som jag tycker jag gjorde fel: Typ allt, jag red på utan någon större koll hjälpte han inte speciellt mycket utan gasa och styrde till mesta dels. Och eftersom jag inte hjälpte han kom vi välldigt knasigt på en del hinder. Hade fel galopp osv.  Ja, ser allmänt flängigt ut.
Jag måste säga själv att det känns som jag utvecklas ganska mycket i min ridning sen dess, nu vill/måste jag att det ska se snyggt och kontrollerat ut även fast det inte alltid gört de.
Men sen får man ju tänka på att han hade ingen bra galopp eller ja han var ganska storgalopperad så han skötte det jätte snyggt fast än jag red lite galet :)
Ser helt enkelt ut som en oplanerad ritt.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag uppfattade det som att du skulle skriva om operationen och så. Men detta var ett otroligt intressant inlägg detta med. :D

2011-01-05 @ 13:37:51
Postat av: Agnes Hansson

Hej Lisa! Jag undrar om du skulle ha tid & lust att hjälpa mig / förklara hur man sätter in bildlänkar?

2011-01-05 @ 14:50:00
URL: http://aagneshansson.blogg.se/
Postat av: ellen

Jag tycker det ser fint ut, Ragge är så jädra fin ! :)

2011-01-05 @ 18:39:14
URL: http://ponnyskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0