Gymnasieval

Vet att många väljer gymnasie nu av våra läsare.
Ni tänker på framtiden, vad man kan bli av varje linje.
Många väljer en bredare linje för att man är osäker om man kanske ångrar sig.
Det är en chansning man tar, speciellt när det gäller ridgymnasium, man kanske tröttnar?
Men större chans är det att man tröttnar såklart om man väljer värsta plugglinjen.
Men ta en chans, tänk hur många roliga linjer som finns!
Välj något som verkligen passar dig och vad du vill.
Inte vad du kan bli, för man måste endå läsa vidare vad man än vill bli typ!


Välj efter dina mål och dina drömmar
för ingen annan kommer att göra det åt dig.


en av de första träningarna på skolan, dax att ta nya bilder snart kanse?;)



Kommentarer
Postat av: Siri

Fin blogg! :)

2011-01-21 @ 16:40:01
URL: http://sirran.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Första gången jag är inne här, kulblogg! vilket ridgymnasium går du på?

2011-01-21 @ 22:39:06
Postat av: Felicia

Du behöver inte svara såg nu :-P

2011-01-21 @ 22:40:04
Postat av: Amanda Lindahl

Kika gärna in här och säg vad du tycker om en liten träff under Göteborg Horse Show :)

http://showjumpingbyamanda.blogg.se/2011/january/bloggare-och-blogglasare-traff.html

Jag förstår om du uppfattar detta som reklam men detta är ABSOLUT inte för mitt eget bästa utan för att jag vill träffa Er :)

2011-01-21 @ 23:23:01
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sedan är det alltid en god idé att plugga något som är högskoleförberedande, som jag vet att ni har på eran skola, typ samhäll-häst. Man vet aldrig vad man vill göra efter gymnasiet :)

2011-01-22 @ 12:07:17
Postat av: alva

tips bara: verkar som att du lutar dej mkt fram, tänk på det i fortsättningen! fina hästar och fin blogg :)

2011-01-22 @ 22:14:58
Postat av: Anonym

hej andrea, vad har du för sadel till dumle? :)

2011-01-24 @ 12:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0