Hoppning på schemat

Hoppträning idag,
Dumle skötte sig över förväntan. I början var han as jobbig men i slutet gick han riktigt bra.
Började med en bom övning med volt tillbaka osv. , han var lite seg i sidorna men funkade, trampade på riktigt bra över bommarna. sedan hoppade vi en 8 volt. Drog iväg lite efter hindren men laddade inte eller något (y.
Slutade med att hoppa lite bågar och sånt, gick bra. Mycket mer harmoniskt än 8-volten.
Sedan frågade Sofia om jag ville hoppa hennes lille.
Så det gjorde jag i sista gruppen.
Men med respekt så tänker jag inte sitta och skriva ut hur det gick eller hur han var.
Dagens diss är tandläkaren!
Har tid där kl 08.00 imorgon när jag egentligen har sovmorgon till halv ett. K U L
Martijn, Sofia & jag , Dumle

Kommentarer
Postat av: Malin

fyyy så söt Dumle är! (;

2011-01-24 @ 22:00:55
Postat av: Anna

Din Dumle är en riktig sötnos!

2011-01-25 @ 08:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0