Inbrott på bloggen... igen (;

Eftersom att Lisa gjorde ett rätt så grymt inlägg på min blogg nyss så bröt jag mig in här på hennes för att skriva av mig lite. Räknade just ut att det var exakt 159 dagar sedan jag åkte hem från Lisa & Göteborg och nu i efterhand när jag tänker tillbaka så saknar jag det något så otroligt. Denna spralliga tjej som jag skrattade så mycket med. Minns att vi satt och degade i Nääs Cafeteria i 6 timmar för att vi inte hade något att göra och sen på kvällen så busade vi utanför slottet och jag & Lovisa Munter blev tagna av någon engelsman där som började prata med oss och undrade vad vi höll på med och sen trodde resten att de hade tagit med oss för de åkte iväg i en bil sen och vi försvann åt ett annat håll. Åh vad jag saknar sommaren.

Sen tänkte jag sända några krya-på-dig-kramar till Ragge & jag har sagt det innan men säger det igen. Jag håller verkligen alla tummar för att han ska bli bra igen, den fina ponnyn!
Får väl planera in ett återbesök till Göteborg längre fram mot sommaren eller så kanske Lisa kan ta en tripp ner till mig och rida Chaboukie! (dock finns det inget kul att göra i lilla Kalmar) Vi får la se hur framtiden blir & så länge finner ni mig på min egna blogg som Lisa länkade i inlägget under. 

Ha det bäst allt folk och fortsätt läsa Lisa & Andreas grymma blogg & kommentera som aldrig förr!

// Johanna Grant Boklund

Kommentarer
Postat av: Anonym

En blogg för alla hästnördar!

Med två hoppgalna tjejer får ni hänga med under deras utveckling, tävlingar och massa mer. Bloggen är även till för att hjälpa & ge råd till många andra ryttare. Missa inte! :)

2011-01-08 @ 16:06:07
URL: http://jumpretards.foo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0