It's friday

Go' kväll mina kära läsare just nu sitter jag nedsjunken i en fotölj framför brasan med en dator i knät och chips vid sidan om, det är en riktig bra fredag helt enkelt och dessutom har mamma tagit Ragge idag lite skönt så där ja.
Ska i vilket fall snart kolla på The proposal med M&P så dem kan förstå hur mitt liv ska bli när jag blir vuxen ;)
Helgens planer, inget speciellt utan att imon kommer allis Skräckfilmsmaraton står på schemat och på söndag åker jag till Kungsbacka-SRG på öppethus, trvligt trevligt.
Ska till stallet imon med och ta hand om BARA ragge känns som det var evigheter jag bara hade en enda häst att tänka på, så himla skönt!
Och tror inte jag sagt det att i slutet av denna månaden ska jag börja rida en till häst - en typ av drömhäst japp!
Men mer information om henne när det är dags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0