Jag är inte här för att blogga jag är här för en snabb uppdate.

Hehe kan inte hålla fingrarna borta från bloggen men har nu någonting att blogga om (en grej).

Var punchpralin hoppning idag på nääs och hur gick de ? Åt helvette.
Just nu brinner det lite inom mig för denna gången måste jag säga att jag tyckte ida var lite KOKO,eller hon Är koko fast okej jag hade inte en bra dag idag heller.
På framhopnningen gick de bra men sen när vi skulle hoppa banan så gick det åt pipsvängen, såg inga avstånd blev för hård och låst i handen men hon var så jobbigt stark.
och så började hon dampa som förra gången också SUCK, knäpp hezt.

Mellan 2 och 3an vet jag inte riktigt vad som hände om vi kom för nära väggen eller ah I don't know men hon fick för sig för att fickparkera brevid misty -.-
Sen efter trean så ser ni hur hård jag blir i handen (inte okej) men ville verkligen få henne och lyssna.
mellan 6 och 7 jobbig båge, vet inte vad som hände men kändes som hon hoppade mig ur sadeln och då fick hon ju cpe damp sen efter. Fast efter 7an kan jag inte hitta något större fel jag gör för att hon ska stanna och dansa runt så där.
Aja men det är fortfarande något med den hästen som jag verkligen älskar!
.............................................................................................................................
Och sen har vi drulle med som redan gjort framsteg :) Så himla skön häst.
Hoppade han lite igår i vilket fall och han var så duktig, så himla snäll. Han har inte hoppat speciellt mycket innan.

HAHA ursäkta sitsen där till trean men fick inte galopp så satt bara där och skumpa.
 

Kommentarer
Postat av: Klara

hah lisa vi vet att du vill blogga ;) nej men här har jag en sak du skulle kunna blogga om , jag har nämligen precis fixat mig en blogg och jag förstår min inte riktigt på det där med hur man sätter in en header och hur man gör en och hur man tex får in youtube länkar osv osv... skulle va riktigt intressant och få veta :) bra blogg och hoppas du kommer tillbaka och fortsätter att blogga :)

2011-01-04 @ 00:18:26
Postat av: Amanda

Typiskt ston ;)

2011-01-04 @ 00:20:21
URL: http://showjumpingbyamanda.blogg.se/
Postat av: ellen

haha, hon verkar som en ponny jag brukade rida förut ! xP

2011-01-04 @ 00:23:19
URL: http://ponnyskutt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hon har inte ont någonstans då? För ett sto i mitt stall höll på likadant förut men då tog ägaren ut någon person som kollade om hon hade ont någonstans och då var det massa låsta muskler. Kanske borde kolla upp det om ni inte har det redan? Inget ila menat bara ett tips ;)

2011-01-04 @ 14:05:44
Postat av: nina

hihihi vad söt hon är ändå ;)

2011-01-04 @ 14:37:36
URL: http://brahastfakta.blogg.se/
Postat av: Emma - man måste satsa för att vinna!

Skulle du inte kunna blogga om hur Ragge är i dagsläget, om han är påväg att bli bättre bilder filmer osv. Kanske lite om varje tävling ni varit på tsm. bilder och filmer mm. :)

2011-01-04 @ 19:39:34
URL: http://emmahulander.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker du rider välidgt bra, du är noga och ser alltid hästens bästa:)) Jag säger detta av egna erfarenheter, min häst gjorde också så som unghäst och det blev värre hela tiden så till slut fick jag sätt henne på plats ordentligt och efter det har det funkat jätte bra. Min häst vill gärna bestämma och ibland gör hon saker för att slippa undan speciellt när det blir lite jobbigt, och då gäller det att jag vinner igen, och berömmer när hon gör rätt, för att hon ska tycka det är kul. Detta är vad jag tror och det behöver inte alls stämma, men jag tycker du ska få din häst att gå fram istället för att vända och rida om för då lär den sig att den kan komma undan, och när den gått några hinder så bryt av till skritt och berömm för då blir det roligare för den, och den känner sig duktig.Eller innan om du känner att den ska stannar så bryter du av och kanske gör något annat, för då vinner du oxå.Jag vill absoult inte klaga på dig eller så för jag tycker du är jätte duktig, och jag vet hur svårt det är, men det är bara ett tips som kanske kan hjälpa, detta funkade för mig, men det kan även bero på att den har ont:) Fortsätt kämpa för de kommer man långt på:)

2011-01-04 @ 20:11:32
Postat av: emelie

Tycker du ska fortsätta blogga :)

2011-01-05 @ 00:05:55
URL: http://www.ridsport.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0