Jepp, minst sagt specielle!

Ragge kan nog vara en utav dem personligaste hästarna jag vet, det säger jag inte bara för att han är min - Utan han har en stor personlighet!

Finns nog ingen som älskar sig själv så mycket som han gör, han tycker han är störst bäst och vackrast.
Ni ska se vilken Bitch han är mot alla hästar i stallet, han låter verkligen ingen trycka ner han -.-
men han är ju världens snällaste mot mäniskor, fast han gillar dock inte småbarn/mäniskor som är högljuda, Det tycker han är obehagligt.
Men det är så roligt med ragge med att hemma så är han ju en riktigt tjurig-petter mot alla hästar men när man är på tävling så är han så himla PERFEKT - snäll mot allt och alla, gör allting perfekt ah you name it. Han har verkligen bra självförtroende den lilla herren! Vilket är bra men lite kan han ju trappa ner på sin kaxighet.
Ni ser ju på bilden till vänster, det var när jag kom till han i hagen i går så kom hästen i den andra hagen lite nära och då blir han så as sur och bara tvär vänder mot den och blänger i väg den haha koko heeezzzt.

Haha men jag tror faktiskt att hästarna blir lite som sina ryttare/ägare, fast jag är dock inte lika självgod och bitchig som han men jag har skinn på näsan - absolut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0