My angel on earth

:Im gone - Jay sean (acoustic)
:Down - Jay sean (acoustic)

Herre gud :( Sitter och kollar på massa bilder från 2010 på mig och Ragge och gud vad jag saknar att rida ¨på han, det är sjukt..
Det finns ingen som han och vi två tillsammans hörde verkligen ihop, eller hörde inte ihop vi HÖR IHOP♥
Försöker få allt det dåliga till något bra och tänka på tiden i våras när vi regerade - vi kom, vi såg, vi segra.
Varför tänka på det negativa när det inte går att göra något åt de ? nej fy, lyft fram det positiva.
Känslan av att sitta på denna ponnyn är absolut det bästa som finns, utan tvekan.
Det går inte att sätta fingret på men något är det med han som gör mig så glad varje dag bara nu när jag sitter och tänker på han blir jag varm i hela kroppen och sen tänka vidare "han är faktiskt min - DET ÄR FREAKING AWSOME" haha min bäbis plutt, så som du ställde upp hela våren för mig vilken tillit vi hade.

Och jag är super tacksam för alla hästar jag får rida nu och det är jätte kul och lärorikt men det är ju inte min häst som jag kan ta vidare träna tävla och utvecklas på samma sätt med, ni fattar ?
Det är något speciellt med sin egna häst som ingen annan kan ersätta.

Men i vilket fall - jag vet att du är värd allt man kan få, du är värd att vänta på.
"Baby, don't worry, You are my only, You won't be lonely Even if the sky is falling down.You'll be my only, No need to worry"



Kommentarer
Postat av: Team Lersäter - Vinn benlindor!

Hur gåre med headern ? :)

Kram Team Lersäter

2011-01-05 @ 10:57:31
URL: http://teamlersater.blogg.se/
Postat av: linnea & boyzon sign - hästblogg

åh vilka fina hästar och vilken kanon bra blogg!! :)



vad är era mål för 2011 ? =)



läs/följ och kommentera gärna min blogg med!! :)



hare bra!

2011-01-05 @ 11:14:31
URL: http://boyzonsign.bloggplatsen.se
Postat av: Caroline

Ni är så sjukt fina tillsammans lisa! Ni hör ihop!

2011-01-05 @ 11:40:27
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0