Nära döden

Idag hoppade jag druid med alla mina sköna vänner och ja iprincip alla hästarna var över pigga och bockade eller hittade på annat bus!
men värst var väll Chess & Druid.. Fick mig en flygtur och rammlade av, första gången på ett år skulle jag tro men det var väll inte så farligt utan jag landade och då vände han så han sprang typ över mig men jepp jag lever iaf. Han var ju på helspänn hela tiden kan man säga.
Även carro fick en REJÄL flygtur av chess såg så extremt läbbigt ut men hon lever också fast vet inte hur hon mår för hon fick åka hem.. Så carro, hoppas du mår bra bästis!<3

Och förövrigt ska vi inte köpa druid, fick inte boxplatsen så.. Jätte tråkigt!
Men kommer förhoppningsvis fortsätta och rida han som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0