Svar



Anonym
om fina bilder av klara:

Måste bara fråga en sak ((:
Nu har ju eran blogg blivit ganska stor (?)
märker ni det när ni är ute på tävlingar och så ? liksom kollar folka mkt ? o typ så här när massa mäniskor skickar bilder o så ? Får ni prestations ångest ?
Kul om ni båda gjorde ett inlägg om de

Svar:
Ja den är som sagt ganska stor just nu. Inte en av det större men på god väg.
Nej jag har inte märkt det, visst folk tittar men det gör dom alltid av olika anledningar varesej man bloggar inte. Det är sånt man får ta och det gäller bara att vara fokuserad på sig själv. Något jag faktiskt är grym på, om ni undrar varför jag ser så sur ut när jag går banan osv. är det bara för att jag är koncentrerad haha!
Jag tycker att det är jätte kul när människor skickar bilder från tävlingar osv. självklart!
Nej jag får ingen prestationsångest.
Man får inte glömma att man tävlar för sin egen och hästens skull och ingen annans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0