Ursäkta!

Jag vill be om ursäkt att jag inte uppdaterar något vidare på denna bloggen men ni vet hur läget är ?
Ragge rids inte = inte så mycket att blogga om det är ändå Ragge som är min ponny och det är våran utveckling jag vill dela med mig av, har ju delat med mig om druid också men somsagt så är det ragge som är "centrumet".
Idag har jag iallafall provat hästen jag ska rida ett tag framöver några dagar i veckan, och jag kan säga så här - Det var den svårastee hästen jag någonsin suttit på!!
Hon går msv dressyr (om jag inte minns helt fel) och 125 cm i hoppningen, men grejen är att när Tiina har rider henne ser hon så himla lätt ut men ah hon var allt annat än lätt.. Men det ska nog bli bra efter ett tag, och det är Tiina min dressyr tränares häst. Hon är verkligen jätte fin men gudars så svår.

Ni glömmer väll inte - http://elisabethagrens.blogg.se

Kommentarer
Postat av: emma

besök gärna min nystartade blogg! :D

2011-01-28 @ 22:51:31
URL: http://hopptonten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skvallerblogg har skrivit om dig! Equestriangossip.blogg.se

2011-01-29 @ 12:42:31
Postat av: caroline

hon e ju startad 125 :D

2011-01-29 @ 14:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0