Utkast: Jan. 3, 2011


Emma - man måste satsa för att vinna! ([email protected]) om Träningen:
Hoppar du med graman??!
Svar:
Ja, när jag hoppar på denna höjden.
Använder det ofta i markarbete, dvs stuts och lägre lydnads hinder.
Vad anser du vara fel med det?

vendela&linda! ♥ ([email protected]) om SKOJADE BARA!:
Slog du but 7 tänder av att han nockade dej?! ;O <3

älskarerblogg!

Svar:
Jag red en av mina hästar utan martingall ett tag och då blev jag nockad så att jag bröt 7 tänder. DVS en spricka rätt igenom tanden. Detta tog ca 4 månader att länka och jag gick till tandläkaren varannan vecka under denna tiden..


anna om svar utkast:
vart har du laddat ner photoshop då? :D
Svar:
Har fått cirka en miljon frågor om hur o var jag laddade ner photoshop..
Jag har Utorrent så laddade bara ner en CS3 torrent.



Kommentarer
Postat av: Jossan

Kan inte du ladda upp en film när du hoppar med graman? :)

2011-01-11 @ 18:36:34
URL: http://hoppbrudar.blogg.se/
Postat av: Emma - man måste satsa för att vinna!

Jag har aldrig någonsin sagt att det var fel, det var bara en fråga! Jag har också använt graman men inte vid hoppning. Det enda jag har hört från tränare mf är att man helst inte skall använda det vid hoppning, men alla har ju olika metoder.

2011-01-13 @ 20:37:33
URL: http://emmahulander.blogg.se/
Postat av: Annie

Men kan du berätta hur du gjorde för att ladda ner ps? Har utorrent men vill hitta en säker och bra fil...

2011-01-23 @ 21:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0