Gästblogg av Emma Bergström

Hej alla blogg läsare, Lisa frågade mig om jag ville gästblogga här och det klart jag vill det !
Ni kanske kommer ihåg mig? jag bloggade ju här med Lisa innan... jag heter iallafall Emma Bergström och jag är 15 år. Jag delar en C- ponny med min syster. Ponnyn heter Astan och han är född 1998.
Vi tävlar i både hoppning och dressyr med Astan, och funderar även på att starta lite terräng. Vi köpte Astan förra sommaren ( 09 ) från Nääs rf då dom inte ville ha kvar han på grund av att han kastade av eleverna.
I vinter har vi inte tävlat något mer än några klubbtävlingar men på dom har vi fått väldigt bra resultat!
Dessa bilderna är från våran första dressyr träning efter att vi köpt honom, som ni ser så var han väldigt tjock och jag visste inte hur jag skulle rida för att få han att gå i rätt form.
Men vi tränade och blev bättre och bättre.
I år var vi ute på våra första dressyr tävlingar med div III laget, och det gick bra för både oss och laget.
(Bilden är ifrån någon av de första veckorna vi hade han)
vi har även hopptränat en heldel och även där blir vi bara bättre och bättre...
Vi har fått väldigt blandade resultat på tävlingarna, men vi fortsätter jobba med mål att nå toppen!
För hoppa kan han :)
Kram Emma Bergström

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söting! :)

2011-01-06 @ 13:54:50
Postat av: Emelie

Så söt:)

2011-01-06 @ 15:33:07
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hej! du var med och tävlade i dressyr laget i höstas va? :) kommer ihåg dig och din pappa sa att min ponny var fin då haha ^^ jättefin ponny!

2011-01-06 @ 16:29:28
URL: http://hoppknorrarna.blogg.se/
Postat av: råttan

syd bara att han inte är någon tävlings ponny(funkar på hemma plan).

2011-06-05 @ 22:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0