Minnen #5

Druid, en storhäst jag red under tiden han var tillsalu.
Nu ägs han av en tjej i stallet och tanken är att jag ska rida honom lite nu framöver för att hon rammlade av, ni kommer väll ihåg den gången i vintras när jag ramla av och kom mellan hans ben och han "sparkade" omkring mig ? han hade iaf gjort ett rejält bocksprång den busen...

Jag red ju honom välldigt mycket i vintras och vi pratade faktiskt om att köpa honom men så blev inte fallet.



Drulle och en inte lika nöjd Ragge, han visste inte riktigt vad han tyckte om att jag höll på med en annan polle...

Andra ridpasset - Jag var spänd som en pinne och lika så var Drulle, han kändes som en tickande bomb.


Film från 16 januari då jag och Caroline hoppade lite i ridhuset.
Ni får ursäkta min sits men jag får skylla på att jag inte hade hoppat på ett halv år och att han hoppar något extremt, skjuter på något konstigt vis..



Ska bli jätte roligt att rida honom igen för han ser super fin ut!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilket gulligt ländtäcke med nalle phu :D

2011-06-08 @ 13:38:43
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

hur planeras kommande månader i sommarsverige? :D

2011-06-08 @ 13:50:43
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0