Nääs

Åker till stallet senare i em, på vägen dit hämtar vi upp Ella som ska med och så möter jag alla mina homies där - nana med dem!
Jag har fortfarande inte äns slängt ett öga på L:B 1 programmet så det är god tid att ta och lära mig det nu eftersom att på lördag ska jag rida de.. Men jag får skylla på alla dessa studenter som höllt min vecka upptagen men nu är jag ledig ett bra tag fast ska på en till student imorgon - men jag klarar det!
Ragge ska ridas i PDn/Ridhuset och jag ska då rida egenom L:B1:an, ska be Ella ta kort.
På fredag ska jag bara rida egenom programmet på den lille gule och sedan ska han knoppas osv.

Ursäkta för den meningslösa uppdateringen som vart nu det senaste men vi är i slutspurten av skolan osv. men så fort lovet är här blir det bättre - Det lovar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0