Allt går rätt åt helvette

Kan ju börja med att säga att dumle var jätte fin idag.
Bästa ponnyn.
Juste, tandläkaren kollade hans tänder och dom var fina oxå.
Det är typ det enda som har gjort min dag. Har aldrig varit så ledsen, arg och besviken - ja allt sånt.
När man visat sån respekt och ställt upp så mycket så får man verkligen inget tillbaka.
Ingen hjälp, ingen försöker ens att förstå.
Allt börjar om igen och jag orkar verkligen inte med det denna gången, jag accepterade att det då blev som det blev men detta är fan inte okej.
Finns inte ens ord för detta.
15 veckor är en lång tid
Varför är hela jävla världen så orättvis mot mig?

du är bäst älskling, du är inte värd detta



Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kanske kan hjälpa dig, och förstå om du berättar vad som hänt.<3

2011-03-15 @ 19:39:32
Postat av: Anonym

fina!

2011-03-15 @ 19:56:03
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: thilda

jag har fortfarande ingen häst, och de har du så orättvist vet jag väl inte? :/

2011-03-16 @ 17:40:54
URL: http://thildaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0