Dagen och morgon dagen.

Ska snart åka till stallet. Vi har inte riktigt bestämt hur vi ska göra idag, om mamma ska rida i PDn och se om han stannar med henne också och om han gör det så kan jag nästan lova att han har ont.. Om inte så är det nog mer dum heter.
Dette utesluter lite om vi ens ska prova sadel på han imon, om han ändå inte funkar känns det ju inte som någon större idé att köpa en sadel.

Imorgon är det skol DM i hoppning som gäller, det äger rum på clarebergs ridklubb och alla rider på deras ridskole ponnyer. Det är stilhoppning som gäller vilket inte är min starkaste sida men I try. Ska i vilket fall bli roligt!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Skol dm är jättekul!! Jag var med 2009 tror jag! Jag fick Shannon, as grym påni!

2011-03-27 @ 16:51:21
URL: http://rytteri.blogg.se/
Postat av: Alma

Jag vann kvalet förra måndagen ;)

2011-03-27 @ 17:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0