En helg med 100 % häst

Fredag:
Slutade vid 12. Softade lite och strax innan 4 så kom Sanda och hämtade mig.
Vi åkte till ett ridhus och jag hoppade igenom fakir nu innan helgen. Känndes bra bra (y
Sedan hem, ner till stallet och fixa allt. Upp vid och äta igen och sedan ner vid 8 för att bygga hinder och hoppa Xa lite.
Blev en 8a med två sockerbitar och ett räcke. Hon är väldigt rolig och rida! Den lilla divan haha.
Dumle fick stå idag..

Lördag:
Ska ner på morgonen och hoppa dumle innan 11. Sedan åker jag hem och vidare till alingsås för någon grejs med DIV 1 laget. Vadå att jag kommer att vara äldst?! Känner mig mobbad som inte gått över på storhäst ännu..
Iaf så sover jag hemma Lördag-Söndag.

Söndag:
Tävling stor del av dagen.
När jag kommer hem så ska jag rida ut dumle.
Sedan plugga, städaoch lite sånt annat roligt!

Btw, någon som har önskeinlägg för ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0