Svar på tal



vad kostar ett par kyldamasker? :) och är det 2 eller 4 pack?

Svar:
Mina är som sagt Mia Rs, kommer inte riktigt ihåg hur mycket de kostade. Men över 1000-lappen iaf.
Dem säljes i 2 pack.


denise om Tyglar om man inte har graman:
Hej andrea!
Såg nu att du har en riktigt snygg hopplatta till Dumle. Har aldrig lagt märke till den förut. Vad är det för märke? :)

Svar:
Helluhellu!
Jadu, jag vet inte vad det är för märke.. Men köpde den iaf på Svensk Ridsport i Kba för ca 800 kr :)
Snygg platta till bra peng!


Lova om Fakir +film:
är dumle o ragge c eller d-ponnysar? :)
kram.

Svar:
Både ragge o dumle är d-ponnyer.


Anonym om Fakir +film:
När köpte du dina soft up stigbyglar?
Kolla gärna in min blogg också!

Svar:
Köpte dem strax efter jul.
1995:- på svensk ridsport i kba.


Anonym om Fakir +film:
Hej:) Vad använder du för benlindor och var har du köpt dina röda benlindor? Och var har du köpt dom snygga röda ridbyxorna

Svar:
Jag använder fleecelindor oftast. Kommer inte ihåg, det var så längesen nu.
De röda byxorna är från John whitaker. Köptes på Skara hästsport i falsterbo i sommras. Men de finns i typ alla affärer nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0