Dusch

Tvättade ju somsagt Ragge igår och han blev så mjuk och len, och inte nog med att han har välldigt glansig päls redan innan tvättning så blev han som en polerad spegel.. Haha.
Inte riktigt kanske men fin och ren blev han iaf. Provade mitt nya shampo från galopp och det var toppen och luktade riktigt gått! Tvättade dock inte svansen för hade inget balsam, jag brukar köra på människo balsam för då blir svansen jätte lätt utborstad och och len så jag får göra det än annan dag.


Jag han hade ju ganska mycket smuts i pälsen vilket ni ser på mina armar..

Solar lite och förbereder sig inför betet.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fin han är Lisa! <3

2011-05-09 @ 16:07:24
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0