Favorit bloggar

Det finns några bloggar som jag är regelbundet inne på varje dag.
Den första bloggen jag klickar mig in på är givetsvis:
Ponny och Ryttare jag måste ju hålla mig uppdaterad på vad som händer så jag inte missar någonting som Andrea skrivit.

Den andra bloggen jag kollar på är Linns och Sofias blogg, Dem har en bra och blandad uppdatering, men måste dock erkänna att inläggen kan bli lite väl långa ibland så jag orkar inte läsa igenom de - men och andra sidan när jag väl läser igenom de så har det bra innehåll. Jag tycker även det är roligt att de är en Dressyr ryttare och en hoppryttare.

Blogg nummer tre är Nellies, det är ett måste att läsa min lilla tjejs blogg!

Fjärde bloggen är Saras, tycker det är roligt när hon skriver om utrsustning men sen att vi har lite olika smak i vissa fall är en annan femma ;) Men tur är väll det alla inte har samma smak.
Men hennes ponny faller mig däremot välldigt bra i smaken.

Femte bloggen är Allis och Jennifers, Givetvis måste jag läsa mina vänners blogg. De har börjat få bättre uppdatering och mer läsvärt, ett plus är alla bilder!

Sjätte och sista bloggen är Johannas, Uppdateringen är inte lika bra längre men när hon väl uppdaterar så är bloggen jätte bra och rolig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0