Hemma!

Sov bort hela dagen idag.. Känns inte så jätte bra när jag hade massa och göra. Hur som helst så är nu Dumle hemma i stallet i Floda. Eftersom det är tävling imorgon på Nääs så fick han sova hemma inatt. Även jag är hemma och har med mig min sambo Julia. Vi ska nog snart go to bed för ska vara på nääs redan halv 8 imon för mamma ska sitta i sekritariatet. Jag startar sist i sista klassen som är ne LA. Dumle ska få låna box över dagen..
Funderar på att kanske efteranmäla mig till Mountain Horse POny Cup eftersom jag är kvalad avd A i LB. Inte för att han är en stilhoppningshäst men endå! Får se hur jag gör imorgon..
Aja, wish me luck och håll tummarna för att jag ska få en nolla mot SM!!

Kommentarer
Postat av: -

sambo?

2011-05-22 @ 10:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0