Ingen bra dag

Började med att jag vaknade sjuk. Alltid lika skönt.. Men gick upp till skolan iaf. Fick tillbaka ett prov som tydligen gick åt pannkaka? Kunde allt ju men svarade "dåligt formulerat" så fick göra en del muntligt för att behålla mitt betyg i ämnet och inte sänka mig. Ska göra MVG kvaliteerna nästa vecka igen.. Sedan var det dressyr som %(¤#%/#%& morr. Uppvärmningen gick bra, men sedan så fort tränaren kom in så förstördes allt. Han gick emot framdels vändningarna och då kom hon med ett dressyrspö och petade han i sidan vilket gjorde han spännd som en fjärder resten av passet. Häst nr 2 vid namn Fakir fick gå ett lugnt pass med lite sockerbitar.
Har lite videobloggar och bilder att ladda upp. Gör det så fort jag får tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0