Klar!

Japp då var man klar med stallet för dagen!
Tog mig en rejäl sovmorgon som jag faktiskt var värd ^^ Gick upp vid halv 2, såg Lady Gaga på 1an och tog det lugnt. Vid 4 gick jag ner och fixade Dumle. Red i ridhuset eftersom det spöregnade. Han var jätte spännd. En häst i stallet frustade och han hoppade iväg. Suck -.-
Fick loss honom ordäntligt i galoppen iaf vilket känndes bra. Gjorde lite skänkelvikningar i skritt också, han lyssnade bra men "satt fast" i nacken. Blev ett litet 40 min pass. Tvättade sedan svansen och lindade med BoT.
Åkte till fakir i regnet. Joggade honom i paddocken i 30 min.
Är nu hemma och har 8 min på mig att duscha innan det blir till att hejja på sverige i esc!
En bild från i sommras, när han hade varit min i ca 3 veckor.

Kommentarer
Postat av: Ida :)

Hej, jag har några bilder på dig och din häst från när du tävlade på bollebygds ridklubb idag, så ifall du vill ha dom så är det bara att säga till!

2011-05-15 @ 15:18:17
URL: http://photoitsfunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0