Maximus


Jag har hittat Ragges själsfränder, det är självaste Maximus från den animerade filmen Tangled (trassel).
Haha, det fanns så många sätt som jag känner igen Ragge i när jag såg filmen, den kaxiga och tjuriga ytan men det snällaste hjärtat i världen, den borttappade delen av hjärnan (haha), Ragge tror ibland att han är en hund så när vi är ute och går så känns det som om det är en hund jag har vid sidan av mig.
Så på något konstigt vis tycker jag faktiskt att de påminner om varandra, hur konstigt det än låter att jag känner igen min häst i en tecknad serie figur..

Kommentarer
Postat av: Johanna Grant

haha du med :D när jag såg filmen så tyckte jag att han påminde om Chaboukie. Fy vad jag skratta när jag såg den, hittade jättemycket likheter med Chaboukie jag med (:

2011-05-05 @ 12:09:38
URL: http://johannagrant.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0