Minnen # 3


(ni får ursäkta mitt nervsyke till mamma som var totalt livrädd när vi hoppade sista banan som låg på 1 m och kombinationen på ca 1.10.. haha)

Detta är ett minne jag nog aldrig kommer glömma och jag är så glad att jag har det på film!
Det är nämligen sista gången jag hoppade honom, vi har alltså inte skuttat över ett hinder sen den 18 augusti 2010 och förmodligen kommer vi inte skutta över några hinder för den 18 augusti 2011.
Kommer ihåg att min känsla var under hela ridpasset var så konstig, jag visste inte vart jag hade honom och han var stark ena sekunden och lat andra sekunden, och ända gången jag hade en bra känsla var när vi hoppade kombination där sista gången och jag bara höll i mig och han löste allt!
Tänk att den lille stackaren hoppade en stor oxer på 1.10 fast än att han hade ont i bakbenen, stackarn.
Ni ser ju även på galoppen, eller jag gör det nu i efterhand, att han nästan har ont för han galopperar inte genom hela kroppen för 5 öre och kunde inte hålla den genom svängarna.
Åh min stackars kille...
Men denna filmen kommer jag verkligen titta tillbaka på när vi börjat hoppa igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha din mamma :D

2011-05-28 @ 09:35:14
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0