Sista skoldagen - check

Då var den sista riktiga skoldagen för mig avklarad, helt sjukt hur fort denna terminen har gått, har alltså haft mina sista lektioner på furulundskolan i hela mitt liv - det låter ju sjukt!
Nu är jag ledig fram tills på tisdag, imorgon tar min bror studenten sen är det bara massa lediga dagar fram till tisdag, underbart.


Väntar på att min syster ska komma hem, vi ska så fort som möjligt åka till stallet, jag kommer rida sjörundan med lite intervaller och idag får vi höja galopp sträckan lite mer - till ca 1 minut.
Idag ska jag få egenom hans dumheter och han ska lyda mig och han kommer inte få någon distans till att få ha det roligt för han bevisar mig att han är med på mina noter. Nu lät jag dum men han måste visa respekt för mig innan jag kan lättar lite på trycket för den senaste tiden vi ridit ut har han bara dummat sig så fort vi galopperar.

Kommentarer
Postat av: josefine

Hmm, jag får inte fram en korrekt adress när jag klickar på kommentarer eller permalin.k jag får bara fram startsidans adress... o.O så jag kan inte länka... kan ni skriva länkadressen i inlägget?

2011-05-31 @ 15:44:34
URL: http://teamhusebacken.blogg.se/
Postat av: Elin

Imorgon ska vi bara städa lite till, och på tisdag ska vi på utflykt och på onsdag är det avslutning, jätteskönt :D

2011-05-31 @ 15:46:47
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0