Skola

Sitter och skriver sista nationella provet nu - matte, går säkert jätte dåligt för jag är inte den skarpaste kniven i lådan om man säger så.. Men jag är bra på annat!

Sen när jag kommer hem från skolan så åker jag, mamma och Johanna direkt till stallet. Ska rida i PDn och känna lite på galoppen åter igen, försöka hitta rätt balans och få ordning på fattningarna.
Igår kändes det som jag satt på en unghäst som tog sina första galopp språng haha, men han har väll säkert glömt av lite och så har han inte dem musklerna än.

Kameran är givetvis med och bilder kommer i eftermiddag, kanske kan få lite finare bilder än de från igår..
Bjuder på 2 knas bilder.



Vet inte om jag nämnt det men, Ragge kan flyga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

han är så söt :D har en fråga vem har gjort eran design? :D

2011-05-11 @ 09:05:01
URL: http://eliteriders.blogg.se/
Postat av: MAJA

vilken söt ponny! :D



tävlar du? isf vilka klasser? :)

2011-05-11 @ 12:04:31
URL: http://mturesson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0