Skratta eller gråta ?

Red ut idag med mina närmaste bästa vänner - Caroline och Emma, förutom en massa tjöt blev det en del kaos.
Ragge var enligt min mening dum i huvudet, nej förlåt så får man egentligen inte säga men alla som har häst har någon gång fått den känslan "vad fan är det här!!" , om inte så var det den känslan jag hade.
Han bara gjorde sina fula hopp, stack, tog bettet osv osv. okej givetvis tyckte den lille att det var överdrivet kul att komma ut vilket inte jag gjorde. Han blir så exalterad att han inte kan kontrollera sig själv vilket leder till detta koas moment vilket jag inte kan kontrollera, det spelar ingen roll hur mycket jag "drar" upp huvdet för sekunden senare är det nere igen och min nacke är knäckt ännu en gång.. Det är svårt att förklara, jag tror man måste upplevt det för att första hur svårt det är att göra någonting åt det.
Jag var först men ändå håller han på...
Nu i efterhand kan jag ju inte annat än att skratta åt han för det måste se så sjukt fult ut men när jag väl sitter där så är jag ju halvt rosenrasande!
Åhh himla skit ponny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0