Q&A

Anonym om Dumle - Kungsbacka Ridklubb:
du ska egentligen ha 4 fel för stoppet du gjorde också.

Svar: Nej, så länge han inte tar något steg bakåt så får jag inget fel för det.

Emma om Tisdag:
Vad hade du för betyg/poäng för att komma in på Sveriges Ridgymnasium?
Svara gärna i ett inlägg:)

Svar: Jag gick ur 9an med 300 p. Men intagningen låg på 210 p.

ina & Mina om Dumle:
ska du inte ha kvar honom? :O


Svar: Inte föralltid

Karin om Bilder:
Märker du stor skillnad när du rider med the difference-tränset? Är det värt att köpa ett?

Svar: På Dumle var det absolut värt! Om möjligheten finns så är det nog bäst att pröva innan.. Om hästen har störningar bakom öronen så skulle jag inte tveka (en massör elr kiropraktor kan bla. avgöra det.)

ida om Visste ni att..:
coolt:D kan han det eller är det bara på nån bild?:)

Svar: Han kan det :)

:D om Supreme pannband!:
Gud va snygga! Vart går dom att köpa? :O ;)

Svar: Har mest sätt dom på mässor osv. Ex Equipe's monter i skandinavium under göteborg horse show.




Kommentarer
Postat av: bella

haha hade du verkligen MVG i alla ämnen? :)

2011-05-20 @ 21:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0