Swarovski


Jag är en riktigt blingbling människa och älskar allting som glittrar och glimmar, detta är bara ett urval utav allting som finns dekorerat med swarovski kristaller.
Det väl kända swarovski pannbanden som nästan alla har är ju så otroligt fins, dem är stilrena men passar till det mesta. Och ni som följt bloggen ett tag vet ju att jag sparar på swarovski pannband men är än så länge bara uppe i 4a, jag har ett svart, ett silvrigt, ett guld/silverigt och ett men "J.W" färgerna (dvs rött,silver & blå), Mitt nästa ska vara ett guldigt de är enligt mig finast!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Älskar också swarovski, så fint!

2011-05-05 @ 17:24:27
URL: http://ponnytavling.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hej jag funderar på att köpa häst eller skaffa mig en foderhäst, har du tips på vart man kan leta?



Bra blogg! Kram kram :)

2011-05-05 @ 20:28:45
Postat av: Julia

Vart kan man köpa dom stigläderna ? Var jäkligt snygga :)



2011-05-05 @ 21:20:07
URL: http://juliaolsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0