Dressyrryttare?

Fickl något slags ryck idag på träningen. Han var verkligen helt oridbar när det kom hinder på banan, stel och sånt. Så nu ska jag bannemej börja ta tag i dressyren på riktigt! 3 dagar ren dressyr i veckan, 1 ordentlig uteritt, en skrittaut dag och två hoppdagar (en med bara bommar & sockerbitar.)
Är så pepp på att få honom fin på marken att jag skulle kunna gå ner och rida 2 timmar dressyr nu..
Men imorgon så rids han ut sedan så blir det ons dressyr och torsda dressyrträning!
Visst jag har ridit dressyr minst 3 dagar innan oxå, men nu menar jag verkligen DRESSYR! Inte någon latmask jogging i 30 minuter utan nu minst 45 min ren dressyr. Visst han kan rätt mycket för sin ålder. Skänkelvikningar, rena galoppombyten, öppna, sluta o gå i stadig form. Men endå, blir roligt att pusha honom ännu mer och se hur mycket han kan lära sig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilodag då?

2011-03-21 @ 21:04:15
Postat av: Sara Carlsson

Gör ni om bloggdesignen? För det ser inte ut som det ska.. :o

2011-03-21 @ 22:24:14
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0