svar på tal



becky :)
om Kom igen nu brudar!!:

måste bara fråga något som inte hör till ämnet.
hästen jag rider rycker (alltså drar huvudet upp och ner typ) i hoppningen och jag undrar om ni rekommenderar något bett för sådant? Han är aldrig stark! 
Han har vanligt 3-delat nu.
Tänder är kollade! Om du/ni inte förstår finns det filmer på bloggen! :)

Svar:
Ett bett som gör att hästen går lite mer stabilt är att rekomendera.
Rakt bett kanske?


 

stella om Min dag (&går dag):

vad är det för täcke som har hål där det brukar vara bogveck? min häst får lätt skav och undrar om täcket motverkar det på något vis :) lägg gärna ut mer bilder, vars du köpt det/det går att hitta :)

Svar:
Dock är det inte meningen att det skall vara ett hål där. Dumle får alltid hål vid bogen på sina täcken. Trots att det sitter bra..



Anonym om Tävlingen:

hej! Jag kanske är lite trög men vem är fakir? Är han din häst?

Svar:
Nej Fakir är inte min häst.
Jag rider fakir åt en kompis. Anledningen är för att jag ska hoppa honom i vårat div 1 lag.


 

Natalie om Minnen:

Skulle ni kunna skriva var man kan köpa tretorn advance stövlar ? vore snällt :)

Svar:
Tretorn advance går att köpa i det flesta "riktig ridsport" butikerna.


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har en stor häst som blir rätt så lång att rida ibland, han går nu på ett tredelat. han är rätt så stark och hänger sig i handen då ibland. tips? ngt annat bett lr?

2011-03-21 @ 19:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0