Ni är för söta!

Kul att folk seriöst reagerade på att jag skrev 800 000!?
Tror ni verkligen att jag skulle sälja Dumle för det??
Aja, idag har jag iaf inte haft tid och blogga och han inte göra något tidstinställt imorse!
Kom precis hem från stallet, hann bara vara där en snabbis!
Har varit i stan med caroline stor del av dagen men han typ bara gå i 4 affärer pga. allt jävla folk!!
Hittade några saker på rean, örhänge, armband x2.
Köpte ett par skor oxå, dock inte på rean.
+ att mina paket kommer på posten idag och där är det saker för 1000 kr oxå :D
Tror att jag börjar bli lite smått shoppingberoende ?!
Sedan köpte jag även en nyårsklänning ;)
Åker ju till emelie och lina på torsdag och kommer tillbaka på söndag!
Blir najs!

sist jag träffa dom var i sommras!
då även emelie åkte med mig en vecka till åland
XOXO ANDREA

Kommentarer
Postat av: ca

Hej! :)

För det första vill jag bara säga att eran blogg är suuper! :D

Sen undrar jag bara om ni inte kunde lägga ut lite saker ni inte använder eller kan tänka er att sälja med bilder och priser? (:

Mvh Rebecca.

2010-12-27 @ 19:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0