rörig text blablabal


Just nu sitter jag och kollar julkalendern - en tredition = ett måste haha ;)
Sorry för den dåliga uppdateringen men har verkligen inte haft tid, men idag har jag fixat masa tidsinställda inlägg så håll utkik!
Gårdagen var fullspäckad drf inte ett enda inlägg -Men nu ska jag verkligen försöka ta tag i bloggen!
Gick upp
åt frukost
åkte till stallet
red
stresse som fan
hem
byta om
ut och äta
hem
= död.


Gårdagens ridpass med limerick gick iaf lysande, mycket lugnare och mjukare än vad han vart dem 2 andra dagarna! inte ett enda bock språng utan han var super mysig verkligen :)
2 bilder lyckades jag iaf hinna med att ta igår i all stess ;)


Så himla fin är han! <3
snöstorm drf sämst kvalitée men bättre än inget, right ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0