Svar

Anonym om Svar:
Hej Andrea! Jag tycker du verkar så duktig och du kan det du snackar om, en fråga! Vad är dina bästa tips för att dämpa en lite het ponny? :D tack!
Anonym:
Hej Andrea! Jag tycker du verkar så duktig och du kan det du snackar om, en fråga! Vad är dina bästa tips för att dämpa en het ponny? :D tack!
Svar:
Antar att du menar betttips? Om du menade allmäna tips så får du säga till! :D
Det är jättesvårt att svara på sånna här frågor för det finns ingeting jag kan nämna som garanteras funkar eftersom det faktiskt är levande individer vi pratar om.
Men jag kan ge tips på vad jag skulle prova.
Ploppbett:
Ett bett som ökar salivutsöndringen och får hästen att vilka tugga på bettet.
På en het häst letar man efter ett stöd och jämnhet, så kanske detta bettet som får hästen att leka lite med plupparna hjälper till..
sen finns det ju dom "vanliga" betten som många i första hand provar om dom har en het häst.
Kimbelwick
Hackamore
Pelham

Emma
varför sålde du Filip?
Svar:
Snabbt och enkelt - jag växte ur han på alla sätt och vis.

frida
Varför klippte du av dig håret?
Svar:
För att jag inte längre ville ha den uppklippta frissyren utan ha jämt och tjockt hår. Har egentligen super tjockt hår som jag vill ha tillbaka.
XOXO ANDREA

Kommentarer
Postat av: Caroline - Tävla om årets bästa vinterbild 2010

GOTT NYTT ÅR! :D

2010-12-31 @ 18:44:55
URL: http://arabenbeauty.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänkte på bett först men allmänna tips hade funkat bra oxå om du kan ge de :D

2011-01-02 @ 11:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0