Tomten här!

Godmogon våra kära små bloggläsare!
Visste ni att jag påriktigt kallas tomten, mest när jag är på nääs ? ;)
Idag är det fredag, det är den 24, det är evas namnsdag och det är julafton!
Har precis varit hos min lille skrutt, tycker det är jätte mysigt att åka till stallet tidigt på julaftonsmorgonen! Nästan den enda dan jag frivilligt går upp innan 8 ^^
Rullade ut en höselagebal i hagen och släppte sedan ut de tre musketörerna!
Jag fixade maten, mamma mockade.
SEdan så la ja in eftermiddas hö på backen, lite halm i hönätet och sedan stoppade jag in morötter genom hålen!
La även massa halm längst väggarna så de blir varmt och gossigt nu när det är jul och allt!

Sen när jag kom hem så hade såklart tomten varit i min julstrumpa (är jag den enda som fortfarande har en sån :$?).
Säger vad jag fick i den imorgon när jag har fått alla julklappar ;)
Firar nämligen jul på två ställen varje år.. Imorgon skall även dumles julklapp öppnas!
Nu ska jag äta frukost och sedan åka iväg mot Partille!

GOD JUL ALLIHOPPA!

xoxo andrea

Kommentarer
Postat av: Johanna, hästar + fotografering = ♥

Nejdå, jag har oxå julstrumpa fortfarnade! ;D

2010-12-24 @ 12:21:28
URL: http://johannabrogard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej då, du är inte ensam. Jag har ochså julklappsstrumpa! Hör julen till tycker jag!:D

2010-12-24 @ 12:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0