:)



HAHa tänkte precis vara på dessa också så såg jag att lisa readan hade kopierat frågorna så då slapp jag göa de!!

Jag ska på et ridläger vecka 30, i skåne typ hässleholm någonstans! De är det grymmaste lägret som finns, har varit där 2 år tidigare. Grymma tränare så som Anna Hassö priset är helt okej ligger på 6000. www.awsporthorses.se


(Bild från första året)

Jag har ingen aning, men någon som kommer älska honom lika mycket som jag gör. Vill att han ska komma till någon som verkligen tar hand om honom, och i ett stall med mycket utevistelse! :) Säger som pappa - hemmet är viktigare än priset!! HAde varit roligt om han kom till en liten tjej eller kille som vill tävla då han tycker det är grymt kul :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0