5 dagar till sommarlov!

Woho inget mera plugg eller något! Och gymnasiet till hösten..

Dagen har varit galet bra, film i skolan efter de va jag med en, efter det va jag på interjuv och sen stallet med pappa :D Inte ofta pappa är med mig i stallet så det var roligt. Deg red bara för va sen till pausen.

Imon ska jag först till marstrand men klassen sen hem och tvätta lallie och packa inför lördag :)

Lördag är det Tävling i gråbo! Söndag km hemma på nääs..

Måndag är jag ledig, inte bestämt hur jag ska rida då än, man antagligen lungt eftersom han har tävlat hela helgen.

Tisdag är det skolavslutning och fest med klassen! skulle egentligen åkt med massa från stallet till Hajjorna och hoppat terräng :( buhuuu!

Kommer ev lite bilder från när jag red dressyr innan i veckan på bloggen ikväll! (Om de blev några bra)



Kommentarer
Postat av: Rosanna Zimdahl

bara för jag slutade igår;o

2010-06-10 @ 21:52:08
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/
Postat av: Frida

Men åh så fusk! det är bara min skola i hela gbg som slutar så sent, alla slutar idag typ :(

2010-06-10 @ 23:11:40
URL: http://ponnyochryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0