Golden Rainman - The world's greatest!♥


Ingen kommer någonsin förstå den kärlek vi har tillsammans!
Vi har kämptat i snart 2 år för att bli bättre och vi kommer aldrig sluta kämpa, tillsamans hör vi ihop som helan och halvan och jag känner dig utan och innan . Enligt mig finns det ingen finare ponny en sån härlig ponny med en sån posetiv atmosvär runt sig, du lyser verkligen upp mina dagar.
Du får mig alltid på bra humör, du bara är men du är bara bäst♥
Du har lärt mig så mycket och våran resa har bara börjat♥
Du ställer alltid upp♥
Du är min♥
Kärlek stavas golden rainman.
för välrden är du bara någon men för någon är du världen ♥
Inget ska komma i våran väg, nu kör vi!

Glöm aldrig att jag älskar dig min finaste SKATT


Kommentarer
Postat av: Annie

Visst, du älskar honom, men alla älskar vi våra hästar! Min ponny är mitt allt och då menar jag verkligen allt..Min värld snurrar runt honom, han är mitt vita, håriga, snälla, ädla, glada, vackra, perfekta hjärta.

Vi älskar ALLA våra hästar på ett alldeles speciellt sätt, så jag tror nog att jag förstår eran kärlek..:)

2010-09-19 @ 21:25:05
Postat av: Anonym

vars laddar du ner dina textstilar ifrån?:)

2010-09-19 @ 21:48:45
Postat av: Anonym

så skriver alla ju. ni har inte mer speciellt band till varandra än oss alla andra som har hästar. klart vi förstår eran kärlek? det är inte bara du som har häst här i världen.

2010-09-20 @ 16:41:00
Postat av: Felizia

så sjukt fina är ni!!:)

2010-09-20 @ 18:39:15
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0