hbskvaller


1.Den här tjejen asså ? trodde hon hade lagt det på hyllan men tydligen inte!
Jag ska erkänna att hon provocerar mig MAXAT.
Lisas häst är riden i flera år ?! totalt är han riden i 1,5 år typ men vi kan säga så :)
han håller på att sätta muskler ?
Jag har ALDRIG ridit ragge på pessoa.
Haha du vet inte hur min häst fungerar RIGHT ?
jag har aldrig kommenterat din ridstil ?
problem är till för att lösas ? jag lär mig mer för varje dag ? vilket du inte lär göra då du bara rider hemma ? UTAN TRÄNARE.
absolut det är jag som har förstört ragge han kommer aldrig bli bra igen ? nej så e de inte han fick problemet för att han hade stått under sommaren han ska inte vila har vetrinären kommit fram till!
och visst jag har la inte gjort det bättre då han har sänkt ryggen när jag har jobbat han även fast han har gått i form men han har inte gått i form egenom hela ryggen.
Om du vill tjaffsa mer kan du väll ringa mig ? jag orkar inte sitta o göra mer svar på tal till dig du är absolut inte värd det ?
Snacka om att man vill ha publicitet om man skickar in "skvaller" om sig själv ? haha pinsamt!

2.HAHA ingen kommentar
-------------------------------------------------------------------------
sånt här får mig SÅÅÅÅ mycket att ångra att man äns började blogga.


Kommentarer
Postat av: Johanna Grant

dom kan slänga sig i väggen hela högen Lisa <3 men dom som vet om er vet sanningen och det är det som betyder något. men ingen vill ju att massa falska rykten ska spridas, stå på dig sweety <3

2010-09-11 @ 23:01:14
URL: http://johannagrant.shapemeup.se
Postat av: Linnéa

Men tjena, kolla på hennes häst. Sagt det många gånger, men hon om något förstör sin häst. Bara avundsjuka, jag känner ju Lisa så jag vet hur dom har fått kämpa... Asså skit i henne och hennes jävla b-häst som hon är så stolt över men som är hos helt fel person!

2010-09-11 @ 23:11:03
Postat av: Karin

Stå på dig Lisa!



Det är inte många som vågar gå ut offentligt med det du gjorde då du sa att du skulle ta hjälp med Ragge då han var för svår (?) Jag tycker det är otroligt strongt gjort utav dig och säga det. Och det är nog inte många som skulle vilja be om den hjälpen heller. Jag tycker du är en otroligt stark människa de finns få som du. Och jag beundrar dig otroligt mycket.



Jag har följt denna bloggen sedan du startade och jag var med på din gamla blogg (hastochryttare)och det jag ser så tycker jag att du göra ett sådanat underbart jobb med Ragge. Han är jättefin.



Dem vet inte sanningen som Johanna nämner här uppe, det gör inte jag heller men jag tror på dig och jag ser på bilder och filmer att din ponny är välvårdad och mår prima. Skit i alla falska rykten stå på dig.



/Karin

2010-09-12 @ 00:11:14
Postat av: ellen a

fy vad taskigt !

du kan inte hjälpa att Ragge har blivit sjuk, sånt är livet. Att man rider på pessoa ibland betyder inte att man rider dåligt.

Dom som har skrivit dethär e bara gröna av avundsjuka och tror att dom är så tuffa bakom skärmen. Skit i dom, det e dom som vet att dom e så dåliga och inte vågar erkänna att dom gör fel -.-

2010-09-12 @ 07:53:32
URL: http://ponnyskutt.blogg.se/
Postat av: tilde - horseaholic - it's a lifestyle

så patetiskt skitsnack! ta inte åt dig! det är dem inte värda...

2010-09-12 @ 09:51:14
URL: http://horseaholic.blogg.se/
Postat av: » Fatma chahrour

Ärligt talat, haha så patetiska, och hon som skickade lär ju få det skämmigt, jag har läst din blogg lisa ganska länge, och vilka bilder rider du i pessoa, eller har du nämnt de nångång eller liknanade? nej. Och föressten är inte pessoa något elakt mot hästen, det beror ju på själva hästen, hur den är osv. Jag säger detsamma som johanna, stå dig lisa, du är en stark och underbar person! <3

2010-09-12 @ 12:59:31
URL: http://lillryttaren.blogg.se/
Postat av: Rosanna Zimdahl

vilka människor alltså -_-!

2010-09-12 @ 17:54:36
URL: http://hastdiggaren.blogg.se/
Postat av: Emeli

First of all så har jag ridit för tränare en gång i veckan fram tills mitten av sommaren, eftersom hon då åkte bort. Och jag är väldigt kinkig med val av tränare, eftersom jag verkligen inte vill att något går fel.

För det andra så tar det 1,5 år att bygga upp en häst från grunden i kondition & muskler, så då borde ju Ragge vara i princip färdig nu. Ändå ser han ut som min häst, som är riden i fem månader. Så antingen gör du något fel, eller så gör jag något väldigt rätt.



Och dåligt minne, fuck yes, du klagade flera gånger på att jag red dåligt osv. Fast till skillnad från dig brydde jag mig såhär mycket;

2010-09-12 @ 20:45:55
URL: http://solitarymoment.blogg.se/
Postat av: Emeli

Och skulle min häst har antagligen mycket bättre stam och mer potential än de flesta andra 12åringars hästar som läser din blogg. Så najeh, uttala er inte.

2010-09-12 @ 20:47:43
URL: http://solitarymoment.blogg.se/
Postat av: nellie

Lisa. Så sjukt lågt. Blir så ledsen för din skull.

Asså bring it on bara!!

U know i love u <33 and Raggis

2010-09-13 @ 10:45:33
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Emeli, du är så rolig. Ragge är unghäst, din är inte, så din har inga ursäkter att se ut som den gör. Stam spelar ingen roll, det är din häst ett levande bevis på. Och vadå 1,5 år? Min häst gick på bete i 2 mån (tot 3 mån vila) och är fullt igång och har börjat sätta muskler efter 1 mån. Vad snackar du om egentligen? Är så trött på folk som dig som ska sitta och tro sig massa när du är så fruktansvärt okunning och sprider detta vidare. Nej du, det är folk som du som inte ska ha häst och därmed basta.

2010-09-13 @ 22:51:38
Postat av: anni

man vet ju inte om man ska skratta lr gråta, skriker avundsjuka :s nästan så man tycker synd om "emeli" som måste lägga sån energi till att klanka ner på dig.. förstår att det tar på dina krafter med, så fruktansvärt jobbigt!



du är stark som går ut i bloggen med era svagheter o att ragge inte är på topp, måånga som aldrig hade vågat göra det!

2010-09-14 @ 20:12:26
URL: http://anniakleja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0