hellu!

Sry för lite halv taskig uppdate, men har haft annat för mig idag!
Ska snart sätta mig framför tvn och bli inspererad av dem otroligt duktiga dressyr häsarna, som ni redan vet är inte dressyr det roligaste enligt mig men när dem rider på den nivån som VM ryttarna gör det måste jag säga är imponererade, hur man kan få hästen att lyda så extremt osv. blir nästan lite taggad inför dressyren nu om 1,5 vecka ;)
Och ja självklart tkr jag som många andra att tortillia är den finaste tillsammans med briar!

Never stop fighting.


Kommentarer
Postat av: linnea -unghästbloggen

måste bara säga att din header är super snygg! :)

super fin ponny alltså! :D

tack för en bra blogg! :)

2010-09-30 @ 09:57:45
URL: http://boyzonsign.bloggplatsen.se
Postat av: Elvira Henningsson

har skickat bilder till dig Lisa :D

2010-09-30 @ 20:54:20
Postat av: carolina

åh han är så fin ragge!

2010-10-01 @ 20:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0