i chock

Var med om en läskig upplevelse idag, skulle hem från skolan, tar vanligtvis tåget från Partille station till floda station, (där jag bor). Och gick på tåget som vanligt och när vi kommit halvvägs typ, vid Aspedalens station så stannar tåget och lokförarna säger att det hänt en olycka för 10 min längre fram, så att tåget är inställt och att ersättningsbussar skall ordnas. Men eftersom det går bussar från Lerums station som ligger en station från aspedalen så gick jag till lerum ist. När jag kommer dit så ser jag sjukt många människor, poliser, räddningstjänst mm. Undrar vad sjuttn som hänt, träffar några jag känner där och frågar va det är som hänt. Och då berättar dom att det precis var en som hoppade framför tåget, på gbg sidan.. Tydligen hade dom sett kroppsdelar mm stoppats i säckar..
Helt sjukt... På en perrong, prec då många slutar skolan. Har vart med om detta en ggn tidigare, fast då i Floda, där jag bor.
Man vet inte vem det är, har hört både att det var en man i medelåldern och att det var en tjej i bygg ettan  på lerums gymnasiet.
Tycker det är lika sjukt när något sånt här händer..
Tänk om det är ngn man känner.. FYFAN

Verkligen ingenting som har med hästar att göra men var tvungen att berätta
 skall snart upp till stallet så jag får tänka på annat, men det kommer väll pratas om det där också antar jag..


/ caroline


Kommentarer
Postat av: Emelie

OMG! Shit vad hemskt!

2010-09-21 @ 21:20:07
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0