no timee

skall vara ärlig nu, har verkligen ingen tid för att blogga längre, de blir bara nått man stressar igenom och vill inte att de ska vara så längre. Sitter knappt vid datorn längre, kollar typ bara facebook i min mobil, inget annat. Hästen, pojkvän, skola, familj och vänner tar upp all min lediga tid..
hemskt ledsen men tror jag tror min bloggtid på ponny och ryttare tar slut här.. Lisa är väll lite besviken på mig också, har knappt vart något aktiv de senaste.
skall överväga mitt beslut till imorgon men jag vet vad det lutar mot..

/ Caroline Liljenberg och Duchesse

Kommentarer
Postat av: Anonym

till lisa:

är du såfall intresserad av att ta in en till bloggare till bloggen som inte är från din hemort? :)

2010-09-26 @ 21:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0