Åby och goda besked

Idag var vi ju somsagt på Åby med min lilla kuse, allt gick som på rels och han var jätte fin i bakbenen.
Så vi rullar vidare fast ökar upp traven och om 3 veckor ska jag börjar galoppera - Korta intervaller men ändå roligt. Sen sa dem som så här att lagom till sommarlovet ska han vara helt igång men han kommer inte få börjas hoppa förens i Augusti, så i sommar kommer vi nog tävla mycket dressyr och jag är faktiskt taggad.
Kanske någon utav er som vet något bra meeting i sommar som går i  L:B, L:A ? (dressyr alltså)
 

Känns som en riktig lättnad åter igen att veta hans ben värkar hålla för alltid så att säga, och det är så roligt för han har fått sånt fint steg vilket ni också har lagt märke till :) Så i sommar kör vi på Dressyr, något jag aldrig trodde om mig själv att jag själv mant skulle vilja starta L:A i dressyr men det är väll lite så - har man en ponny med kapacitet för det så måste man väll ta chanserna eller ?

Men nu är det mycket uteritter som gäller och inte sitta och rida i ramen hela tiden, vill ju att han ska behålla detta posetiva som han har nu.

Kommentarer
Postat av: Emelie Williamssonilliamsson

Vad roligt! :D

2011-04-20 @ 21:39:11
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Båstads ridklubb har ett jätte stort meeting 22-24 juli. Verkligen jätte trevliga tävlingar som är bra arrangerade och har klasser för alla :)Åk dit vetja!

2011-04-21 @ 07:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0