Dagen med stort D

Haft en riktig toppen dag idag, fick bla. min älskade sadel och Ragge gick som en klocka.

Somsagt han var riktigt fin idag, lyssnade både bak och fram jätte bra!
Himla roligt att det börjar lossna för oss nu, sen gjord sadeln att jag blev lite extra glad haha. Men den var jätte skönt och man fick sånt stöd för skänkeln den liksom bara "klickade" fast.
Jag red honom i pausen men trots allt folk och hästar från höger och vänster höll han sig på marken och inte ett enda stopp - jag är så nöjd med han!
Han är ju trots allt en känslig herre som tar sina chanser men han kanske har börjat "glömma" det där med stoppen för det hjälper inte nu.

Ursäkta för den riktigt kassa bilden, våran lite hejkomochjälpmig utrustning och ragges extremt fula pose...
Men visst är han snygg i detta scapa schabraket ? gillar färgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0