Helg

Hej,
kan förvarna er att det inte blir någon vidare update från min sida idag.. Ska bara ner en snabbis till stallet och rida dumle om någon timma. Har precis kommit hem från Kungsbacka. Jag och julia åkte med simone in för att prata med Two hearts om piercingen. Om det skulle bli töjning osv. Men det verkade som om det inte var några problem.

Hur som helst, anledningen till att jag inte kommer uppdatera är för att jag åker med lite roligt folk till Borås ikväll. Vi ska gå på bigbrother Armå's spelning.

Helgen blir lugn för min del. Imorgon ska jag rida Fakir o dumle. Sedan vara med fint folk på kvällen, följer med dom på kvällen men prioriterar att lägga mig i tid. Det är ju tävling på söndag.

Nej, det är så min helg ser ut.

Vad ska ni göra i helgen?



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Rida så mycket det går såklart:D

2011-04-29 @ 20:07:19
Postat av: Anonym

ny bloggläsare, jag söker efter en presentation om er personligen och hästarna! SKulle vara guulliigt om ni gjorde ett inlägg var.

2011-04-29 @ 21:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0