Home Sweet home

Nu är jag hemma efter ännu en lång dag med mycket bilåkande, vi var och tittade häst idag igen men denna var ingen av oss lika förtjust i som den igår!
Red Limerick sen när jag kom hem och mamma red Ragge, Först skrittade vi ut på våran ny "renoverade sjörunda" sedan red vi manegen.
I början var han riktigt stark och låg på hela tiden och min tanke var "jag vill aldrig gå över till storhäst", men efter galoppen släppte han och i slutet var han riktigt fin. Red igenom programet och haha jag hoppas jag red rätt, men somsagt var han riktigt mjuk och fin i slutet, Vi satte även längningarna.
Han är så himla svår Limerick eller iallafall om man gömför med Ragge som jag är van vid, Samtidgt som han är pigg och stark så får man driva som ett as tills han kommer in i formen, då är han jätte fin.

Haha en söt bild från imorse, lite lagom trötta och snygga!

-Nej nu ska jag fixa massa inlägg till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0